Nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen en activeren
Is je zakelijke betaalpas van RegioBank beschadigd of niet meer bruikbaar? Vraag dan een nieuwe zakelijke betaalpas aan via je zelfstandig adviseur. Nadat je jouw betaalpas hebt ontvangen, moet je deze nog wel activeren. Dit kan op 2 manieren
Een nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen
Je adviseur helpt je graag bij het regelen van een nieuwe zakelijke betaalpas. De pas wordt verstuurd naar het privéadres; naar een ander adres sturen is niet mogelijk.
Heb je een ZZP Rekening?
Dan kun je een nieuwe betaalpas eenvoudig zelf aanvragen én activeren in Mijn RegioBank Zakelijk > Zelf regelen > Betaalpassen. Je kunt dit ook regelen in de RegioBank app > Zelf regelen > Betaalpassen.
Je betaalpas activeren
Je ontvangt je betaalpas per post. Je kunt je betaalpas op 2 manieren activeren.
- Bij betaalpas zit een antwoordstrook. Onderteken de antwoordstrook en stuur deze per post naar ons toe.
- Activeer je betaalpas bij je zelfstandig adviseur. Hij helpt je er graag bij.
Je oude pas vernietigen
Zodra je de nieuwe betaalpas hebt geactiveerd, kun je de oude niet meer gebruiken. Knip de oude betaalpas én de chip (het goudkleurige vierkantje) op de voorkant van je pas door en gooi hem weg. Dan weet je zeker dat niemand er misbruik van kan maken. Stuur je bankpas nooit op. RegioBank vraagt je hier nooit om.
Handig: kies zelf je pincode
Wist je dat je zelf eenvoudig je pincode kunt wijzigen? Dit regel je bij een geldautomaat van Geldmaat.
Pincode wijzigen van je zakelijke betaalpas
Kosten zakelijke betaalpas
Kijk voor alle kosten rondom zakelijk betalen in de Informatiewijzer.